Rawatan Sihir Santau dan Gangguan Jin dengan BIDARA LAB

KENAPA RAWATAN SIHIR SANTAU DAN GANGGUAN JIN MENGGUNAKAN DAUN BIDARA?

Terdapat banyak kisah Daun Bidara dan Pohon Bidara diceritakan dalam Hadith dan Al-Quran. Ada beberapa Sunnah didalam hadith yang menganjurkan kita untuk menggunakan Daun Bidara. Diantaranya adalah untuk mandi wajib, mandi haid, mandi ketika kita baru masuk agama Islam, bahkan untuk memandikan jenazah. Malah di dalam Al-Quran, Pohon Bidara merupakan antara beberapa pohon yang terdapat di syurga.


Namun, masih ramai dikalangan umat Islam itu sendiri yang tidak mengetahui tentang Khasiat Daun bidara yang dianjurkan oleh Nabi Muhammad SAW. Sebagai Umat Islam yang beriman, tentunya kita meyakini bahawa apa yang disunnahkan oleh Nabi kita Muhammad SAW, pasti banyak mengandungi kebaikan-kebaikan yang sangat tinggi manfaatnya



KHASIAT DAUN BIDARA 

Daun bidara mampu melegakan TEKANAN JIWA, KEMURUNGAN dan DEPRESI

Ia mempunyai gelombang getaran yang cukup kuat untuk menghindari gangguan jin & syaitan serta sesuai untuk kegunaan kulit semua lapisan umur. Daun Bidara mampu meresap ke setiap liang-liang roma apabila ia disapu terus ke kulit. Selain dapat mengurangkan bau badan, ia juga mampu menyahtoksidkan peluh dan minyak yang berada dilapisan atas kulit.

Bauan, getaran dan gelombang yang dihasilkan oleh Daun Bidara ini tidak disukai oleh makhluk halus dan ia telah lama dikenali sebagai bahan ikhtiar untuk menghindari gangguan jin dan syaitan menurut Al-Quran dan Hadith.







Gel Mandian Bidara 200ML
Gel Mandian Bidara 500ML



Minyak Pati Bidara

Minyak Aura Bidara
 Kini

Comments